Paleo chlebek bananowy

Ten chlebek jest idealny na przekąskę, którą można zabrać ze sobą. Świetnie nada się też w celu podbicia ilości węglowodanów w diecie.Przygotowanie: 10 min, pieczenie: 50 min

Składniki:

  • 3 banany
  • 3 jajka
  • 2 łyżki mąki kokosowej
  • 2 łyżki mąki kasztanowej
  • 3/4 łyżeczki sody oczyszczonej
  • łyżeczka cynamonu

Ciasto łatwo się przygotowuje za pomocą miksera. Najpierw miksujemy banana na gładką masę. Następnie dodajemy jajka i ubijamy. Stopniowo dodajemy mąki, cały czas miksując. Jeśli nie mamy mąki kasztanowej, spokojnie wyjdzie na samej kokosowej (dajemy tylko wtedy 4 łyżki). Na koniec dodajemy sodę i cynamon. Powinniśmy uzyskać w miarę gęstą masę. Rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni, przelewamy ciasto do formy (ja użyłam silikonowej) i pieczemy ok. 50 minut. Smacznego!

Rady: Do ciasta można dodać też inne dodatki, surowe kakao, wanilia, wiórki kokosowe – zachęcamy do eksperymentów :)

chlebek_bananowy1