Jadłospis dla kobiet w ciąży – Paleo samuraj (pdf)

Zacznijmy od tego, że ciąża to nie jest czas, kiedy można jeść co się chce i w nieograniczonych ilościach. Przeciwnie, według mnie to jest czas, kiedy powinnaś jeszcze bardziej zwrócić uwagę na to, co ląduje na Twoim talerzu. Więcej o diecie paleo dla kobiet w ciąży możesz przeczytać w tym artykule. Dziś dla ułatwienia przedstawiam

Bezglutenowe pierogi z mięsem (bez nabiału, jajek)

Nigdy nie byłam specjalnie pierogowa, jednak w te Święta zachciało nam się zjeść takich tradycyjnych pierogów. Wybór padł na te z mięsem, ponieważ to moje ulubione Co prawda podeszłam bardzo sceptycznie do bezglutenowego ciasta pierogowego, ale jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona! Ciasto wyszło bardzo podobne do pszennego i smakuje przepysznie. A jak jeszcze okazało się, że

Polski Przewodnik PALEO – recenzja

Kiedy dowiedziałam się, że Iwona Wierzbicka (Ajwen) i Katarzyna Karus-Wysocka (Cook it Lean) mają wydać książkę, przeczuwałam, że to będzie coś ciekawego. Dlatego, jak tylko dowiedziałam się o przedsprzedaży, od razu ją zamówiłam! To już ponad miesiąc, jak przyjechała do mnie nowiutka, pachnąca książka i już czas najwyższy, żeby podzielić się z Wami moimi wrażeniami.

Sałatka z komosą ryżową

Komosa ryżowa (quinoa) jest niezwykle wartościową kaszą, ponieważ jest źródłem pełnowartościowego białka (które znajduje się w produktach odzwierzęcych), ma właściwości antyoksydacyjne, a także jest kaszą bezglutenową i zazwyczaj jest dobrze tolerowana przez osoby z problemami pokarmowymi. Dziś więc przepis na pyszną sałatkę z wykorzystaniem quinoa – to prawdziwa bomba witaminowa! Świetnie nadaje się jako dodatek